Kαλημερα ...

Καλημερα
Ξυπνησα σημερα το πρωι, εχοντας στο μυαλο μου ενα παραξενο γλυκοπικρο ονειρο(;)
Ειδα λεει οτι:
. Βρηκα σπιτι στη Κερκυρα και ειμαι ετοιμος να μετακομισω απ'τη ζουγκλα της Αθηνας (ονειρο ζωης).
Απ'την αλλη ομως ειδα:
. Συμπολιτες μου να αυτοκτονουν απο την απογνωση ...
. Γειτονες μου να πεινουν και να ψαχνουν τα σκουπιδια ...
. Μαθητες να λυποθημουν απο ασιτια στα σχολεια ...
. Δυο στους τρεις ενεργους πολιτες, ανεργους ...
. Επιχειρησεις να κλεινουν με γρηγορο ρυθμο ...
. Να χρωσταω σε ολη την Ευρωπη ...
. Να πληρωνω αβασταχτα χαρατσια, φορους αδικους ...
. Να μειωνονται τα εσοδα μου στο μισο και λιγοτερο ...
. Να φταιω και να πληρωνω για λαθη που δεν εκανα ...
. Να με λενε τεμπελη, ενω απ'οτι θυμαμαι τα τελευταια 40 χρονια δουλευα 15 ωρες την ημερα ...
. Να εχω χασει το κεφι και τη ζωντανια μου ...
. Να υπαρχουν κλεφτες που χαιρουν ασυλιας ...
. Να υπαρχουν ψευτες που μου υποσχονται οτι θα με σωσουν ...
. Να υπαρχουν ανικανοι που με κυβερνουν ...
. Να υπαρχουν υπανθρωποι που μου γαμ... την αξιοπρεπεια και περηφανεια ...
. Να κυκλοφορει το υστερημα μου σε λογαριασμους καποιων σε τραπεζες του εξωτερικου ...
. Να ακουω δημοσιογραφους, που λενε το ασπρο, μαυρο ...
. Να βλεπω ... ΥΕΝΕΔ ...
. Να βλεπω ΜΑΤ να ψεκαζουν, τη στιγμη που δεν εχουν ψεκασει ακομη για τα κουνουπια ...
. Και αλλα πολλα που δεν θυμαμαι ...
Ευτυχως που ειναι ονειρο(;). Χανω τη Κερκυρα, αλλα δεν πειραζει ...
Παω στη κουζινα.
Πανω στο τραπεζι υπαρχει ενα χαρτι ...
Ενα σφραγισμενο συμφωνητικο για ενοικιαση σπιτιου στη Κερκυρα ...
  Η ... ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΑ
  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
Τακης Τσακαλακος
Ξεφυλλισε - κατεβασε
απο εδω .

Παυλος Τρυφων
Ξεφυλλισε - κατεβασε
απο εδω .